بازدید رئیس حوضه آبریز کارون بزرگ از شبکه های آبیاری شمال شرق اهواز

رئیس حوضه آبریز کارون بزرگ از وضعیت آبگیری شبکه بهره‌برداری و آبیاری شمال شرق اهواز به منظور مدیریت و توزیع عادلانه و تأمین آب پایدار مشترکین تحت پوشش در فصل زمستانه پیش‌رو بازدید کرد. به گزارش روابط عمومی شرکت بهره برداری از شبکه های آبیاری کارون بزرگ؛ رئیس حوضه آبریز کارون بزرگ به همراه مدیر […]

رئیس حوضه آبریز کارون بزرگ از وضعیت آبگیری شبکه بهره‌برداری و آبیاری شمال شرق اهواز به منظور مدیریت و توزیع عادلانه و تأمین آب پایدار مشترکین تحت پوشش در فصل زمستانه پیش‌رو بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت بهره برداری از شبکه های آبیاری کارون بزرگ؛

رئیس حوضه آبریز کارون بزرگ به همراه مدیر تعمیرات شبکه‌های آبیاری و زهکشی سازمان آب و برق خوزستان و “بهرام جعفری” مدیرعامل شرکت بهره‌برداری از شبکه‌های آبیاری و زهکشی کارون بزرگ از وضعیت آبگیری شبکه بهره‌برداری شمال شرق اهواز بازدید کردند.

در بازدید از ایستگاه پمپاژ و شبکه آبیاری شمال شرق اهواز، توضیحاتی توسط مدیرعامل شرکت بهره‌برداری کارون بزرگ در خصوص چگونگی تأمین آب کشاورزان منطقه و تعمیرات شبکه ارائه شد.

شایان ذکر است که نشستی به منظور جمع‌بندی و برنامه‌ریزی‌های لازم در محل ایستگاه شمال شرق اهواز برگزار و “بهرام جعفری” در این باره اظهار داشت: این بازدید و جلسه به منظور مدیریت هرچه بهتر توزیع عادلانه و تأمین آب پایدار مشترکین تحت پوشش شبکه شمال شرق اهواز در فصل زمستانه پیش‌رو و همچنین رضایت آنان صورت گرفت.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.