تعمیر اساسی چک ها و دریچه های شبکه های آبیاری شرکت کارون بزرگ انجام گردید

معاونت نگهداری و تعمیرات شرکت بهره برداری از

معاونت نگهداری و تعمیرات شرکت بهره برداری از شبکه های آبیاری کارون بزرگ از عملیات تعمیر اساسی، جوشکاری و تنظیم چک ها و دریچه های شبکه های آبیاری گتوند، عقیلی، دیمچه،میانآب، شمال شرق اهواز و شرق گرگر در هفت ماه نخست امسال خبر داد.

حسین فرهنگ هدف از انجام این عملیات را نگهداری و استفاده بهینه از تأسیسات آبیاری،  پیشگیری از تلفات و مدیریت مصرف آب، بهبود سیستم توزیع آب شبکه ها و نیز رضایت بهره برداران مناطق آبیاری شرکت کارون بزرگ اعلام نمود.

معاونت نگهداری و تعمیرات شرکت بهره برداری از شبکه های آبیاری کارون بزرگ خاطر نشان کرد: تعمیر، نگهداری و بهسازی تأسیسات شبکه های آبیاری شرکت کارون بزرگ با نظارت کارشناسان معاونت شبکه های آبیاری و زهکشی سازمان آب و برق خوزستان، به صورت مستمر و شبانه روزی توسط کارکنان بخش تعمیرات این شرکت در حال انجام می باشد.

فرهنگ تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون نیز نسبت به انجام ۳۰۸ مورد عملیات تعمیرات جزئی، تعویض سیم بکسل و تنظیم دریچه چک ها، و نیز بازسازی کامل ۵۳ دستگاه دریچه آبیاری شامل تعویض شافت، فرمان، کاور، بیرینگ، صفحه و شاسی در مناطق میانآب،گتوند، عقیلی، دیمچه، شمال شرق اهواز و شرق گرگر اقدام گردید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.