تکریم بانوان شرکت کارون بزرگ به مناسبت گرامی داشت روز زن

مدیر عامل شرکت بهره برداری از شبکه های آبیاری کارون بزرگ به مناسبت ولادت با سعادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س)و گرامی داشت روز زن و مقام مادر،  با برگزاری جلسه و اهدا لوح تقدیر، از بانوان شاغل در شرکت کارون بزرگ قدر دانی نمود. به گزارش روابط عمومی شرکت بهره برداری از […]

مدیر عامل شرکت بهره برداری از شبکه های آبیاری کارون بزرگ به مناسبت ولادت با سعادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س)و گرامی داشت روز زن و مقام مادر،  با برگزاری جلسه و اهدا لوح تقدیر، از بانوان شاغل در شرکت کارون بزرگ قدر دانی نمود.

به گزارش روابط عمومی شرکت بهره برداری از شبکه های آبیاری و زهکشی کارون بزرگ؛

بهرام جعفری در این جلسه که در مورخ ۱۳ دی ماه سال جاری برگزار گردید، ضمن بزرگداشت یاد و خاطره مرد اخلاص و عمل سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و تبریک ولادت بنیان گذار انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و همچنین  تبریک میلاد حضرت فاطمه (س)، روز زن و بزرگداشت مقام مادر، بر یادآوری زندگی و درس از شخصیت نورانی آن حضرت نه فقط برای زنان، که برای همه آحاد مرد و زن مسلمان و انسان جویای حقیقت که گنجینه و سرمایه ای ارزشمند است، تأکید کرد.

وی افزود: در آستانه این روز بزرگ فرصت را مغتنم شمرده و قدردان بانوان گرانقدر همکار  هستم که در کمال نجابت، درایت و توانمندی به ایفای مسئولیت های خود در شرکت و خانواده می پردازند.

شایان ذکر است: به همین مناسبت در پایان جلسه مدیر عامل شرکت بهره برداری از شبکه های آبیاری کارون بزرگ با اهدا لوح تقدیر و هدیه از بانوان همکار قدر دانی نمود.

 

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.