جلسه مدیران شرکت کارون بزرگ با محوریت طرح طبقه بندی مشاغل برگزار گردید

مدیر عامل شرکت بهره برداری از شبکه های آبیاری کارون بزرگ از برگزاری جلسه مدیران به منظور هم اندیشی در خصوص مسائل و مفاد طرح طبقه بندی مشاغل با حضور نمایندگان کارگران بخش پیمانکاری شرکت کارون بزرگ خبر داد. به گزارش روابط عمومی شرکت بهره برداری از شبکه های آبیاری و زهکشی کارون بزرگ؛ بهرام […]

مدیر عامل شرکت بهره برداری از شبکه های آبیاری کارون بزرگ از برگزاری جلسه مدیران به منظور هم اندیشی در خصوص مسائل و مفاد طرح طبقه بندی مشاغل با حضور نمایندگان کارگران بخش پیمانکاری شرکت کارون بزرگ خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت بهره برداری از شبکه های آبیاری و زهکشی کارون بزرگ؛

بهرام جعفری ضمن اعلام این خبر گفت: جلسه مدیران شرکت کارون بزرگ در روز چهارشنبه مورخ چهارم بهمن ماه با حضور معاونین و مدیران، مسئول امور روحانیون دفتر فرهنگی صنعت آب و برق خوزستان، نمایندگان کارگران بخش پیمانکاری و مشاور شرکت در طرح طبقه بندی مشاغل در سالن جلسات این شرکت برگزار شد.

بهرام جعفری ضمن تبریک میلاد با سعادت امام اول شیعیان جهان امام علی (ع)، نسبت به برگزاری هرچه با شکوه تر مراسمات ملی و مذهبی پیش رو تأکید کرد.

وی افزود: در این نشست حجت السلام سبزی مسئول امور روحانیون دفتر فرهنگی صنعت آب و برق خوزستان ضمن تبریک به مناسبت گرامی داشت میلاد باسعادت حضرت علی (ع)، نسبت به تبیین ابعاد شخصیتی و ویژگی های آن حضرت نظیر اخلاص، تقوا، بصیرت و عدالت ورزی پرداخت.

مدیر عامل شرکت بهره برداری کارون بزرگ تصریح کرد: با توجه به لزوم اجرای طرح طبقه بندی مشاغل بخش پیمانکاری و پیگیری های به عمل آمده در این خصوص، این اقدام را گامی مؤثر در راستای همسان سازی نظام مربوط به این طرح دانست.

وی خاطرنشان کرد: در ادامه به منظور بررسی و ارائه مفاد بخشنامه طرح طبقه بندی مشاغل، معاونین، مدیران، نمایندگان پیمانکاری و مشاور طرح، به بحث و تبادل نظر پرداختند.

 

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.