جمع آوری  لوله آب  و فنس غیر مجاز  در شبکه های آبیاری گتوند

مدیر عامل شرکت بهره برداری از شبکه های

مدیر عامل شرکت بهره برداری از شبکه های آبیاری کارون بزرگ از اجرای احکام قضایی جمع آوری لوله آب غیر مجاز در مسیر کانال اصلی گتوند و همچنین فنس نگهداری احشام از حریم ایستگاه پمپ کانال پهونده خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت بهره برداری از شبکه های آبیاری و زهکشی کارون بزرگ؛

بهرام جعفری افزود: در راستای  اجرای مصوبات شورای کشاورزی استان خوزستان و به منظور جلوگیری از برداشت آب غیر مجاز، توزیع عادلانه  و تأمین آب کشت  های مجاز و همچنین برخورد با متخلفین، پس از اخطاریه و پیگیری های حقوقی لازم، حکم قضایی جمع آوری لوله آب غیر مجاز منصوبه در زیر باند کانال اصلی گتوند صادر و نسبت به اجرای آن اقدام گردید.

وی افزود: با هدف ممانعت از تخلفات در سطح شبکه های آبیاری و زهکشی کارون بزرگ و رفع تجاوز به احاریم تأسیسات آبیاری، ضمن پیگیری و هماهنگی های صورت گرفته، طی حکمی جداگانه نسبت به جمع آوری فنس نگهداری احشام واقع در حریم کانال پمپ کانال پهونده اقدام و به کلانتری صالح شهر انتقال یافت.

مدیر عامل شرکت بهره برداری از شبکه های آبیاری کارون بزرگ خاطرنشان کرد: این عملیات با حضور  عوامل حراست و حریم بانی، تعمیرات و روابط عمومی شرکت کارون بزرگ و نیز با هماهنگی  نیروی  انتظامی شهرستان گتوند و صالح شهر صورت پذیرفت.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.