طراحی، ساخت و اجرای درپوش های بتنی در شبکه های آبیاری شرکت کارون بزرگ

مدیرعامل شرکت بهره برداری از شبکه های آبیاری کارون بزرگ از طراحی، ساخت، و اجرای سیزده عدد درپوش بتنی توسط کارکنان معاونت نگهداری و تعمیرات این شرکت خبر داد. به گزارش روابط عمومی شرکت بهره برداری از شبکه های آبیاری و زهکشی کارون بزرگ؛ “جعفری” ضمن اعلام این خبر افزود: جهت جلوگیری از سرقت، حفاظت […]

مدیرعامل شرکت بهره برداری از شبکه های آبیاری کارون بزرگ از طراحی، ساخت، و اجرای سیزده عدد درپوش بتنی توسط کارکنان معاونت نگهداری و تعمیرات این شرکت خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت بهره برداری از شبکه های آبیاری و زهکشی کارون بزرگ؛

“جعفری” ضمن اعلام این خبر افزود: جهت جلوگیری از سرقت، حفاظت از تأسیسات و توزیع عادلانه آب، عملیات طراحی، ساخت و اجرای سیزده عدد درپوش بتنی توسط کارکنان واحدهای فنی مهندسی و ابنیه شرکت کارون بزرگ صورت پذیرفت.

وی افزود: طراحی این درپوش ها به نحوی بوده که علاوه بر حفاظت دریچه ها در برابر ضربه و سرقت مانعی برای مانور دریچه ایجاد نکرده و می توان دریچه ها را به راحتی بهره برداری نمود.

جعفری تصریح کرد: با توجه به ضرورت مدیریت صحیح در استفاده بهینه از منابع آبی، شرکت کارون بزرگ نیز تمام تلاش خود را جهت بهبود و ارتقاء مدیریت توزیع آب در کلیه شبکه های تحت پوشش انجام می دهد که ساخت درپوش بتنی نیز از جمله اقداماتی است که در این زمینه انجام شده است.

مدیرعامل شرکت بهره برداری از شبکه های آبیاری کارون بزرگ خاطر نشان کرد: هم اکنون سیزده عدد از درپوش های بتنی بر روی دریچه های جدید شبکه آبیاری شمال شرق اهواز آماده نصب می باشد.

 

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.