مراسم تجلیل از مقام شامخ شهید در شرکت کارون بزرگ برگزار شد

مدیر عامل شرکت بهره برداری از شبکه های آبیاری کارون بزرگ از برگزاری مراسم تجلیل از مقام شامخ شهید هشت سال دفاع مقدس حشمت اله اورنگی (از کارکنان شرکت کارون بزرگ) و خانواده معظم آن شهید، همزمان با گرامی داشت ایام اله دهه مبارک فجر خبر داد. به گزارش روابط عمومی شرکت بهره برداری از […]

مدیر عامل شرکت بهره برداری از شبکه های آبیاری کارون بزرگ از برگزاری مراسم تجلیل از مقام شامخ شهید هشت سال دفاع مقدس حشمت اله اورنگی (از کارکنان شرکت کارون بزرگ) و خانواده معظم آن شهید، همزمان با گرامی داشت ایام اله دهه مبارک فجر خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت بهره برداری از شبکه های آبیاری و زهکشی کارون بزرگ؛

بهرام جعفری ضمن اعلام این خبر افزود: در این مراسم که در روز سه شنبه ۱۷ بهمن ماه با حضور کارکنان شرکت کارون بزرگ و جمعی از مسئولین شهرستان های شوشتر و گتوند همراه بود، آئین رونمایی از تصویر شهید، دیدار با خانواده معظم و غبار روبی، عطر افشانی و گل باران مزار آن شهید صورت پذیرفت.

شایان ذکر است: در این مراسم از رشادت ها و ایثارگری های آن شهید بزرگوار ، شهدای انقلاب اسلامی، و دفاع مقدس که با جانفشانی و فداکاری وصف ناپذیر در راه آرمان های انقلاب اسلامی دین خود را ادا نمودند تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.