نشست هم اندیشی مدیران عامل شرکت های آبیاری و زهکشی به میزبانی شرکت بهره برداری کارون بزرگ برگزار گردید

نشست بررسی، برنامه ریزی و هماهنگی مسائل بهره

نشست بررسی، برنامه ریزی و هماهنگی مسائل بهره برداری شرکت های آبیاری و زهکشی طرف قرارداد سازمان آب و برق خوزستان به میزبانی شرکت بهره برداری کارون بزرگ در سالن جلسات این شرکت برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی شرکت بهره برداری از شبکه های آبیاری و زهکشی کارون بزرگ،

بهرام جعفری مدیرعامل شرکت کارون بزرگ ضمن بیان اهمیت و جایگاه شبکه های آبیاری و زهکشی و نقش بی بدیلی که در رونق کشاورزی، اشتغال و امنیت غذایی کشور ایفا می کنند افزود: برگزاری جلسات و نشست های ادواری به میزبانی شرکت های بهره برداری طرف قرارداد سازمان آب و برق خوزستان به منظور هم اندیشی، هماهنگی و رفع مسائل و مشکلات آن ها بسیار مفید و ضروری است.

جعفری خاطرنشان کرد: در این نشست که با حضور معاونت و مدیران شبکه های آبیاری و زهکشی سازمان آب و برق خوزستان و مدیران عامل شرکت های بهره برداری کارون بزرگ، ناحیه شمال، مارون و کرخه و شاوور برگزار گردید، مسائل و مشکلات شرکت های مذکور مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

شایان ذکر است: هم زمان نشست دیگری مختص شرکت بهره برداری کارون بزرگ با حضور مدیران ارشد این شرکت برگزار شد که پس از بررسی مسائل و مشکلات مطرح شده، عملکرد آن ها از طرف معاونت شبکه های آبیاری و زهکشی سازمان مورد تقدیر

قرار گرفت.

 

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.