تقدیر و تشکر از مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان و مدیرعامل شرکت کارون بزرگ

نماینده شورای کارگری و کارکنان شرکت کاوندکار جنوب، شاغل در شرکت بهره برداری از شبکه های آبیاری کارون بزرگ با نصب بنر از مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان و مدیرعامل شرکت بهره برداری از شبکه های آبیاری کارون بزرگ تقدیر و تشکر نمودند. به گزارش روابط عمومی شرکت بهره برداری از شبکه هر آبیاری […]

نماینده شورای کارگری و کارکنان شرکت کاوندکار جنوب، شاغل در شرکت بهره برداری از شبکه های آبیاری کارون بزرگ با نصب بنر از مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان و مدیرعامل شرکت بهره برداری از شبکه های آبیاری کارون بزرگ تقدیر و تشکر نمودند.

به گزارش روابط عمومی شرکت بهره برداری از شبکه هر آبیاری کارون بزرگ؛

نماینده شورای کارگری و کارکنان شرکت کاوندکار جنوب با در دست داشتن بنر و حضور در سایت اداری شرکت کارون بزرگ، مراتب قدردانی خود را از مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان و مدیرعامل شرکت بهره برداری از شبکه های آبیاری کارون بزرگ بابت زحماتی که در جهت رضایت همگانی و احقاق حقوق کارکنان و کارگران متحمل می شوند اعلام نمودند.

در پیام نماینده شورای کارگری و کارکنان شرکت کاوندکار جنوب، شاغل در شرکت بهره برداری از شبکه های آبیاری کارون بزرگ آمده است :

جناب آقای مهندس صدریان فر

مدیرعامل محترم سازمان آب و برق خوزستان

جناب آقای مهندس جعفری

مدیرعامل شرکت بهره برداری از شبکه های آبیاری و زهکشی کارون بزرگ

(( بدینوسیله از شما مدیران عامل جهادی و انقلابی بابت زحمات شبانه روزی که در جهت رضایت مردم و احقاق حقوق کارکنان و کارگران متحمل می شوید، کمال تشکر و قدردانی را داریم)).

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.