حضور مدیر عامل و کارکنان شرکت کارون بزرگ در راهپیمایی روز جهانی قدس

مدیرعامل و جمعی از کارکنان شرکت بهره‌برداری از شبکه‌های آبیاری کارون بزرگ با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس ضمن لبیک به فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب، بر آزادی قدس شریف با جهان اسلام هم صدا و هم پیمان شدند. به گزارش روابط عمومی شرکت بهره برداری از شبکه‌های آبیاری و زهکشی کارون بزرگ، بهرام جعفری […]

مدیرعامل و جمعی از کارکنان شرکت بهره‌برداری از شبکه‌های آبیاری کارون بزرگ با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس ضمن لبیک به فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب، بر آزادی قدس شریف با جهان اسلام هم صدا و هم پیمان شدند.

به گزارش روابط عمومی شرکت بهره برداری از شبکه‌های آبیاری و زهکشی کارون بزرگ،

بهرام جعفری و جمعی از کارکنان شرکت کارون بزرگ با حضور و شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان ضمن لبیک به فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، بر آزادی قدس شریف با ملت شریف ایران اسلامی و جهان اسلام هم صدا و هم پیمان شدند.

گفتنی است؛ مجموعه کارکنان شرکت کارون بزرگ در این حضور حماسی همگام با سایر اقشار جامعه و امت همیشه درصحنه و شهید پرور شهرستان شوشتر، یک بار دیگر پیوند خود را با آرمانهای انقلاب اسلامی، امام (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی مستحکم تر نموده و انزجار و نفرت خود را نسبت به رژیم اشغالگر و کودک کش صهیونیستی اعلام نمودند.

شرکت کنندگان در این مراسم، عزم ملی مردم ایران را در حمایت از مردم مظلوم فلسطین به نمایش گذاشتند.

 

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.