پایان عملیات اورهال، تعمیر، نصب و راه اندازی یک دستگاه الکترو پمپ شناور ۵۶۰ کیلووات ایستگاه پمپاژ ویس

مدیر عامل شرکت بهره برداری از شبکه‌های آبیاری کارون بزرگ از پایان عملیات تعمیر، اورهال، نصب و راه اندازی یک دستگاه الکترو پمپ شناور ایستگاه پمپاژ ویس، با تکیه بر توان کارکنان توانمند واحد تعمیرات این شرکت خبرداد. به گزارش روابط عمومی شرکت بهره برداری از شبکه‌های آبیاری کارون بزرگ، بهرام جعفری هدف از این […]

مدیر عامل شرکت بهره برداری از شبکه‌های آبیاری کارون بزرگ از پایان عملیات تعمیر، اورهال، نصب و راه اندازی یک دستگاه الکترو پمپ شناور ایستگاه پمپاژ ویس، با تکیه بر توان کارکنان توانمند واحد تعمیرات این شرکت خبرداد.

به گزارش روابط عمومی شرکت بهره برداری از شبکه‌های آبیاری کارون بزرگ،

بهرام جعفری هدف از این عملیات را حفاظت از تأسیسات و تأمین آب به موقع و پایدار اراضی کشاورزی تحت پوشش شبکه آبیاری شمال شرق اهواز در فصل جاری و پیش رو عنوان کرد و افزود: ضمن هماهنگی و با نظارت کارشناسان معاونت شبکه های آبیاری و زهکشی سازمان آب و برق خوزستان نسبت به تعمیر، اورهال، نصب و راه اندازی یک دستگاه  الکترو پمپ شناور ۵۶۰ کیلو وات با دبی ۲.۲ متر مکعب بر ثانیه طی دو هفته اقدام گردید.

وی تصریح کرد: این عملیات توسط کارکنان تعمیرات برق و مکانیک شرکت بهره برداری از شبکه های آبیاری کارون بزرگ در محل کارگاه تعمیرات پمپ این شرکت صورت پذیرفت.

 

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.